Впроваджувати нову національну систему ідентифікації громадян на основі електронної бази даних та видавати нові паспорти у формі пластикової картки міграційна служба розпочне з січня 2016 року.
На першому етапі пластикові ID-картки видаватимуть безкоштовно особам, які отримують паспорт уперше. Оформлення нових паспортів-карток також пропонуватимуть громадянам, які звертатимуться до підрозділів міграційної служби із заявами про відновлення втрачених документів або про оформлення та видачу "закордонного" паспорта.
Новий паспорт не міститиме інформацію про укладення шлюбу та про місце проживання особи. У разі необхідності підтвердити місце проживання міграційна служба безкоштовно видаватиме громадянам відповідні витяги з реєстру. Проте, за деякий час, з розвитком електронного урядування та сфери надання адміністративних послуг, про таке підтвердження не запитуватимуть ні органи влади, ні банківські установи.
Примушувати громадянина міняти паспорт-книжечку на пластикову ID-карту ніхто не буде.
Також передбачено поступове передавання функцій з прийому громадян та видачі документів від підрозділів міграційної служби до центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). Але на початковому етапі — через очікуваний значний попит на нові документи у перший рік — ЦНАПи та підрозділи міграційної служби прийматимуть громадян паралельно.
Немає коментарів:
Дописати коментар