Перелік послуг, які ПриватБанк разом із державними органами розраховує запустити в електронній формі до кінця 2015-го

Дмитро Дубілет, керівник IT-напряму ПриватБанка, на своїй сторінці у Facebook опублікував перелік послуг, які ПриватБанк разом із державними органами розраховує незабаром запустити в електронній формі. За його словами, переважну частину цих послуг вже реалізовано технічно. Зараз вони тестуються, потім запускатимуться пілоти в окремих регіонах. Строки — від кількох тижнів до кількох місяців.

— Ми ставимо перед собою за шалену мету перевести в електронну форму 20% всіх державних послуг України, яких у нас біля 800, до кінця року, — наголосив Дмитро Дубілет.

1. Реєстрація авто в МРЕВ
2. Видача / заміна загранпаспорту
3. Реєстрація місця проживання
4. Надання довідки про доходи для фізичної особи
5. Внесення змін у реєстраційні дані юрособ та приватних підприємців без зміни статуту
6. Надання довідки про несудимість
7. Видача картки обліку об’єкта торговельного призначення, сфери послугта з виробництва продуктів харчування

8. Реєстрація громадського об’єднання
9. Надання копій рішень міської ради та її виконкому, розпорядженьміського голови за зверненням юридичних та фізичних осіб,правоохоронних органів,адвокатів
10. Надання дозволу на використання місцевої символіки (герба міста, назви чи зображення архітектурних, історичних пам’яток)
11. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
12. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу
14. Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов
15. Взяття на соціальний квартирний облік
16. Видача дозволу на переоформлення договору найму жилого приміщення державного / комунального житлового фонду
17. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями
18. Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна
19. Надання відповідей на листи підприємств, установ та організацій в межах компетенції облдержадміністрації
20. Отримання дозволу на МАФ
21. Видача довідок про перебування на квартирному обліку
22. Видача відомостей з документації, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою.
23. Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків з багатодітної сім’ї не видавались
24. Надання довідки про перебування на обліку бажаючих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво
25. Надання довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі за місцем проживання та в житлово-будівельному кооперативі
26. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про земельну ділянку
27. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки
28. Видача довідки щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи
29. Видача архівних довідок, копій, витягів
30. Видача копії рішення міської ради, витягу з протоколу сесії міської ради,
31. Видача витягу з протоколу засідання постійної комісії міської ради
32. Надання довідок незайнятому населенню про відсутність земельних ділянок для ведення ОСГ
33. Надання дозволу на розмiщення зовнiшньоi реклами
34. Надання ордера на видалення зелених насаджень
35. Надання дозволу релігійним організаціям на проведення релігійних заходів, які проводяться поза межами культових споруд
36. Видача дозволу на проведення робіт на пам’ятках місцевого значення (крім пам’яток археології), їх територіях та в зонах охорони
37. Видача дозволу на відновлення земельних робіт
38. Погодження на розміщення реклами на пам’ятках місцевого значення, в межах зон охорони таких пам’яток
39. Видача свідоцтва про атестацію шкіл початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів
40. Реєстрація дозволу на проведення археологічних розвідок, розкопок
41. Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
42. Реєстрація декларації відповідності об’єкта (об’єктів) вимогам законодавства з питань пожежної безпеки
43. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства
44. Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації
45. Реєстрація декларації про початок виконання підготовчих робіт
46. Реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт
47. Реєстрація Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки

Немає коментарів:

Дописати коментар